De goodiebag niet meer van nu? Juist wel!

De goodiebag niet meer van nu? Juist wel!

In een tijdperk waarin digitale communicatie de boventoon voert en mensen voornamelijk online kennismaken met elkaar en met merken, zou je denken dat de traditionele goodiebag zijn relevantie verliest. Maar niets is minder waar! Nog steeds zijn goodiebags een krachtig instrument om een blijvende indruk te maken op bezoekers en mogelijke toekomstige klanten. In deze blog geven we je 4 redenen om goodiebags te blijven gebruiken.

Merkbekendheid en promotie

De ontvanger van de goodiebag heeft op het evenement al kennis mogen maken met jouw merk, maar dit gaat na het evenement nog verder! In de trein of auto terug naar huis wordt de inhoud van de goodiebag zorgvuldig bekeken en besproken. Bij thuiskomst krijgen de producten een plekje, en weken, of zelfs maanden later worden de spullen nog gebruikt. Vooral interessant is het gebruik van linnen tasjes, bedrukt met jouw bedrijfsnaam of logo. Wanneer bezoekers de linnen tasjes na het evenement gebruiken, fungeren ze als een mobiel reclamebord, waardoor je merk voortdurend onder de aandacht blijft.

Waardering tonen

Het uitdelen van goodiebags toont een vorm van waardering voor de bezoeker. Het laat zien dat je als bedrijf waarde hecht aan de aanwezigheid of betrokkenheid, wat leidt tot een positieve indruk voor de klant. Zo creëer je met weinig moeite, door simpelweg een aantal producten van jouw merk in een tasje te stoppen, een loyale klantenkring. Weet je niet waar je passende linnen tasje kunt kopen? Bij Rotimshop.nl kun je verschillende tasjes halen, en kun je ze zelfs laten bedrukken!

Netwerkmogelijkheden

Goodiebags zijn niet alleen nuttig voor mogelijke klanten, maar kunnen je ook helpen bij het creëren van nieuwe netwerkmogelijkheden. Door waardevolle inhoud toe te voegen in het tasje, zoals informatieve brochures of contactinformatie, kunnen goodiebags helpen bij het bevorderen van gesprekken en het leggen van nieuwe zakelijke contacten. Goodiebags hebben het vermogen om een persoonlijke verbinding tot stand te brengen, door het bieden van een tastbaar contactpunt tussen bedrijven.

Duurzaamheid

In een tijd waarin duurzaamheid een steeds belangrijker onderwerp is, is het gebruik van linnen tasjes als verpakking voor goodiebags een stap in de goede richting. Linnen tasjes zijn milieuvriendelijk, herbruikbaar en biologisch afbreekbaar, waardoor ze een duurzaam alternatief zijn voor plastic of papieren tassen.

Kortom, goodiebags blijven een waardevol instrument om een blijvende indruk te maken op je doelgroep. En met het gebruik van linnen tasjes als verpakking kun je niet alleen je boodschap effectief overbrengen, maar ook bijdragen aan een schonere en duurzamere toekomst.

Share